Clubhuiscommissie


Clubhuiscommissie

De bestuursleden Astrid van Baal en Sandra Brandwijk hebben de organisatie, inrichting , indeling bardiensten, inkoop enz. in hun portefeuille.
Judith Brugman en Marianne Oteman- van Thiel zijn lid van deze commissie.

De sleutel voor
de bardienst kunt u afhalen bij:

  • Geert Rutten, Mr. Pontenstraat 11,
  • Theo Wiellersen, Weth. Burgersstee 9.

IN EN OM HET CLUBHUIS

Bestemd voor:
Deelnemers aan KNLTB-Competitie, Hoog-Laagcompetitie
en
Zomeravondcompetitie

Over het gebruik van ons clubhuis bij de thuiswedstrijden
zijn de volgende afspraken gemaakt:

OPENEN:

  • Spreek af dat minimaal 1 lid van het team ruim op tijd is (voor aanvang
    van de wedstrijd) om clubhuis en kleedkamers te openen, alvast koffie/thee te
    zetten, terrasmeubilair te plaatsen, de ontvangende ploeg te ontvangen.

BAR:

  • Alle gebruikte consumpties noteren op de verkooplijst óók
    koffie, etenswaren enz.
  • De koffie/thee vóór de start van de wedstrijden voor
    zowel het eigen team als ontvangende team is gratis. Deze hoef je niet te
    noteren op de eerder genoemde lijst. Verder worden er GEEN gratis consumpties
    verstrekt, ook niet aan de gasten;
  • Het is niet toegestaan dat gasten of andere bezoekers zichzelf van
    consumpties voorzien. Dus….. geen vreemden achter de bar of in de keuken!
  • Als er nog geen bardienstmedewerker is zorgt elk team ook voor het
    bedienen van bezoekers/supporters enz.

AFSLUITEN:

  • Na afloop alles netjes achterlaten. Dit houdt in: afwassen, bar schoonmaken,
    voorraad aanvullen, asbakken legen, meubilair op de juiste plaats zetten, terrasmeubilair
    opruimen. Verlichting uitmaken en kleedkamers en clubhuis afsluiten.

INHOUD KASSA:
Dezelfde dag geld + verkooplijst bij Stephanie Engelen, Kerkplein 16, in de brievenbus.

Wij verwachten dat iedereen deze “spelregels” in
acht neemt.


Bestuur en competitiecommissie.